Livstecken!

Jag tänkte mest titta in och berätta att jag överlevde alpen! Mer om det tänker jag berätta imorgon.

Just nu står det en kastrull med vatten på spisplattan. Jag är inte direkt någon te-älskare, jag blir jämt lika besviken på att många te smakar förvånansvärt lite jämfört med hur gott de luktar. Dessutom tycker jag att olika teer i slutändan smakar väldigt likt varandra. Dock blev jag lite inspirerad av en kommentar jag fick om te  tidigare idag här i bloggen. När jag gick förbi tehyllan på ICA idag och kände en mängd goda dofter så kunde jag inte låta bli att stanna till och slå en kik. Vårt skåp är redan fyllt med mängder av te, som ingen dricker. Detta beror då på att jag som sagt är ganska besviken på de flesta sorterna. Men skam den som ger sig, tänkte jag när jag var och handlade. Ner i krogen åkte ett paket roobios te med smak av blåbär & vanilj! Nu är frågan om detta te kan överraska och på så vis förändra min inställning till te i allmänhet! Jag återkommer när jag har smakat..


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

just det där teet tycker jag är rätt så gott faktiskt. låt det dra lääänge! :)

2010-05-11 @ 21:56:44
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack för tipsen :D



det teet är gott :D

2010-05-11 @ 22:09:48
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback