Träning på främmande mark...

Idag skall jag faktiskt gästspela lite på ett annat gym än mitt eget. Jag har lite kläder hemma hos min syster som jag behöver hämta innan helgen. Det tar dock alltid sin lilla tid när jag skall ta mig iväg med tåg och buss och grejor och sedan hem igen, vilket kan kännas lite stressande just nu då det är mycket som skall hinnas med. Dessutom var det längesen jag umgicks med syrran, så att bara titta in om kändes också lite tråkigt, så jag tänkte att nu får vi effektivisera lite. När syrran sa att hon skulle träna på onsdagen (det vill säga ikväll) så att det inte passade henne så bra då, det var då jag fick den briljanta idén: Jag möter upp henne på hennes gym, vi kör ett pass tillsammans, jag får mina kläder och åker hem igen. Inom loppet av 2-3 timmar hinner jag ta mig dit, träna, få träffa syrran, få mina kläder och ta mig hem igen, Great! Det man inte har i tid, det får man ha i huvudet (Nåja, det är kanske inte riktigt så ordspråket lyder). Roligt skall det bli också. Tydligen är det ett steppass som står på schemat.

God morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Åh steppass lät riktigt roligt :) Önskar att jag hade råd till gymkort så man kunde träna lite mer efektivt.. Men hemma träning får duga så länge :P

2010-05-26 @ 11:10:44
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Oh step är verkligen kul, men jobbigt!

När jag blir smalare, da ska jag köpa mig ett gymkort! Och när vi far tag i större boende - da ska jag köpa mig en crosstrainer!

2010-05-28 @ 15:38:24
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback