Veckomeny v.18

VECKOMENY v.18

MÅNDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & linfrökross
Lunch:
Entrecote, bearnaisesås, sallad (På restaurang!)
Middag:
Hamburgare (utan bröd såklart!)

 

TISDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & linfrökross
Lunch:
Skinkstek med svål, gräddsås, sparris & tomat med riven parmesanost på gjort i ugn
Middag:
Korv & Fylld paprika

 

ONSDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & linfrökross
Lunch:
Korv & Fylld paprika
Middag:
Clubkyckling-tallrik

 

TORSDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & linfrökross
Lunch:
Clubkyckling-tallrik
Middag:
Wrap med lax & pepparrotsphiladelphia

 

FREDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Wrap med lax & pepparrotsphiladelphia
Middag:
Kasslerröra & Blomkålris

 

LÖRDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Kasslerröra med blomkålsris
Middag:
Tacopaj

 

SÖNDAG
Frukost:
Hotellfrukost-buffé!
Lunch:
Kesoplättar
Middag:
Grillat kött + tillbehör


Kommentarer
Postat av: pethra

Haha.. va roligt! :-) Genier thinks alike. ;)



Jag brukar göra mina såhär: mixar en stor burk keso med stavmixer. Blandar i 4-5 ägg (beroende på storlek), och ungefär 1 - 1,5 msk fiberhusk. Låter det svälla en liten stund och steker sen i smör. Inget salt behövs tycker jag, för keson är salt i sig själv. Har även provat att riva i lite äpple och krydda med kanel och kardemumma, mycket gott med en klick vispgrädde till! Slurp!

2010-05-05 @ 20:42:22
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback