Veckomeny v.19

VECKOMENY v.19

MÅNDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Kesoplättar
Middag:
Blomkålsbiffar & Stekfläsk

 

TISDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Tacopaj ELLER Kasslerstroganoff & Blomkålsris
Middag:
Köttfärssoppa

 

ONSDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Blomkålsbiffar & Stekfläsk
Middag:
Wrap med kebabkött, vitlökssås & grönsaker

 

TORSDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & linfrökross
Lunch:
Köttfärssoppa
Middag:
Tonfisklåda

 

FREDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Tonfisklåda
Middag:
Hamburgare

 

LÖRDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & linfrökross
Lunch:
Varma mackor (På pones!)
Middag:
Kyckling- & Dijongryta med broccoli

 

SÖNDAG
Frukost:
Hotellfrukost (Ja, denna gången SKA det bli av! Det har inte blivit det hittills.)
Lunch:
Kyckling- & Dijongryta med broccoli
Middag:
Pyttipanna


Kommentarer
Postat av: zaida

mums tacopaj !

2010-05-10 @ 13:04:43
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Sofia

Hej vad kul att du svarade på min kommentar! Och nu är det ju en liten sporre att fortsätta skriva inlägg regelbundet när man vet att någon läser :)



Måste bara fråga, är äggmjölk verkligen gott? Har läst att det är vatten, smör och ägg och det låter verkligen inte gott i mitt huvud ;D Hur smakar det? Är det tjockt eller vattnigt som te eller vad? :)

2010-05-10 @ 14:11:07
URL: http://motsextiofemkilo.blogg.se/
Postat av: Smala Jessica

MUMS :D

2010-05-10 @ 15:33:35
URL: http://smalajessica.wordpress.com
Postat av: Smala Jessica

Undrar en sak, blir du mätt av en kopp med äggmjölk? Mitt problem med LCHF är att jag efter jag var sjuk för ett år sedan så har jag svårt att äta ägg vilket för frukosten jättejobbig. Äggmjölk är ju fortfarande ägg men ändå lite annorlunda, blir man mätt på det?



Peppkram

2010-05-10 @ 17:49:27
URL: http://smalajessica.wordpress.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback