Att läsa sin egen blogg...

Sedan jag började fundera på att blogga här igen så har jag suttit och läst igenom stora delar av min egen blogg. Det är märkligt hur lite distans kan ge en perspektiv på saker och ting. Många inlägg som jag i skrivande stund har tyckt varit ganska meningslösa, dåligt skrivna och flummiga, har jag nu själv kunnat finna inspiration i. Jag känner nästan lite stolthet över det jag byggde upp här i bloggsfären under förra våren. Både det jag utförde i mitt liv för att nå en god hälsa, men även själva bloggandet med allt vad det innebär. Nu känner jag mig mega peppad, det är kul att vara tillbaka!

Har du testat att läsa igenom dina gamla blogginlägg och se vad det ger dig?
Mig gav det nämligen mycket!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Åh vad roligt att du är tillbaka :) har saknat dina inlägg och ditt skrivande :D fick ju en massa inspiration ifrån din blogg och har fortsatt att få det :D

2011-02-02 @ 12:14:25
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Smala Jessica

Vad kul att du är tillbaka, har sakat dina inlägg massor!!!! :D



När jag gjorde min årskrönika för 2010 så gick jag igenom hela mina förra blogg och sen den nya för att sammanfatta och håller verkligen med dig, man finner massor av motivation!



Peppkram

2011-02-02 @ 12:37:06
URL: http://smalajessica.wordpress.com
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Jag brukar göra det ibland, speciellt om jag känner mig nere eller behöver hitta inspiration :)

2011-02-02 @ 13:26:12
URL: http://www.cheriemartensson.se
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Ja, ibland läser jag igenom mina gamla inlägg bara för att :)

2011-02-05 @ 16:16:10
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback