Inlines = Pengar till Bröstcancerfonden

Från att jag skulle köpa de allra billigaste inline's jag kunde komma över på junioravdelningen, till att försäljaren fick mig att köpa ett par K2-inlines för 1599 kronor. Hur gick det till liksom?

Det var så att hon inte ville rekommendera mig att åka några längre sträckor i de som var på junioravdelningen. Så då provade jag Soc's daminlines istället men det visade sig att deras storlekar inte fungerade alls för mig. Deras minsta storlek var på tok för stor. Försäljaren lät mig då testa ett par K2 för att jag skulle känna skillnaden på passformen och vips så hade hon övertygat mig att köpa dessa dyringar. Nu hoppas jag verkligen att det är ett par riktigt bra inlines jag har kommit över och att jag kommer använda dem väldigt mycket. Om inte annat har jag i alla fall skänkt en slant till Bröstcancerfonden genom köpet!



Det blev lite fel med handledsskydden som jag köpte, jag fick med mig två helt olika sorter hem. Så dem tänkte jag sticka iväg och byta nu. Det känns dock inte så lockande att bege sig ut i det ösregn som har uppenbarat sig utanför mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud va snygga!! Lycka till! Själv har jag inte åkt på år och dar! Tycker att det är sjukt kul att åka men jag var med om en olycka när jag var liten så jag är mest rädd när jag åker nu för tiden så det blir inte så ofta. Åk lite för mig med ;)

2010-04-30 @ 10:53:44
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: Mirka

sv: Det här problemet har dykt upp de 2-3 senaste månaderna, har aldrig haft det såhär förut med dåliga matperioder och liknande :/ jag har alltid älskat mat, och jag börjar bli rädd för mig själv när de dåliga perioderna kommer eftersom att jag inte är mig själv då längre.



Angående inlägget så älskar jag att åka inlines. Riktigt bra motion och det är KUL som bara den också, fast jag lyckas jämt spänna dem för löst så att det glappar och blir blåsor på hälen haha :)

2010-04-30 @ 12:20:25
URL: http://mirkas.blogg.se/
Postat av: * Em

Om du inte redan sett det, så missa inte hetaste tävlingen! Valfritt smycke! Sjukt snygga smycken att välja i mellan. http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

2010-04-30 @ 12:21:33
URL: http://emelojs.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback