Dagens Meny 100216

Jag vet att jag har fler recept att lägga ut, men ni får hålla ut till imorgon faktiskt. Imorgon tänkte jag nämligen gå upp så tidigt jag bara kan, så det får bannemig bli sängen nu.
Men först...

DAGENS MENY (Tisdag 16/2)

Frukost: 2 skivor Mandelbröd + smör, ost & gurka

Lunch: Kesoplättar med smak av kanel & kardemumma (Recept kommer!) + grädde & jordgubbar

Mellanmål: En rejäl portion räksallad (alltså ni vet pålägget/röran, inte en sallad med räkor)

Middag: Zucchini-Carbonara (Recept kommer!) + Tomat & Riven parmesanost

 


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

oj då har du haft mycket att göra idag ändå (: jag har mest degat idag får jag erkänna. vad ska du hitta på imorgon?

2010-02-16 @ 23:55:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: M A R i E (mandelstrom på ärten)

Vad mycket gott det finns, det börjar nästan kurra lite i magen på mig. =)



Jag är bara här på semester den här gången. Är i Perth men har rest runt lite på västkusten.

Kram!

2010-02-17 @ 02:32:06
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback