Första bloggjoggen nu på torsdag!!!

Jag passar även på att lägga upp veckans träning.

Vi har nu kommit till vecka 5 och som träningsschemat står det att jag denna vecka skall träna två gånger, och att jag kan välja om jag vill jogga, träna pass eller göra både och.

Första träningstillfället för veckan har jag faktiskt redan avverkat, det blev ett steppass idag!
Nästa träningstillfälle blir jogging på löpband på gymmet och detta tänkte jag göra på torsdag.

Eftersom att det känns ganska orimligt att dra igång bloggjoggen utomhus när vädret och väglaget är som det är här i Skåne. Jag är inte så sugen på att gå ut och jogga i snön och det hala och bryta ett ben eller två, och jag misstänker att ni inte heller är det?

Så vad säger ni om att ta första bloggjoggenpasset inomhus, nu på torsdag helt enkelt?
Jag kommer att befinna mig på Gerdahallen i Lund för en joggingtur på löpbandet på torsdag kl 16.00, sugen på att hänga på? Bara skriv en kommentar så drar vi igång!

Har du inte träningskort på Gerdahallen?
Om du är student eller född 1991 eller senare, så kostar en engångsbiljett till gymmet 60 kronor.
För övriga kostar det 75 kr.

Hoppas att ni kan tycka att det är värt de pengarna för att vara med på Skånes första bloggjogg! Kom igen nu Skåningar, nu springer vi för livet!

Kommentarer
Postat av: Therese Zätterqvist

Tja!

Ja kan inte den här himla snön/isen smälta någon gång!? Så att man kan vara ute!

Jag har verkligen kommit igång med min träning - nu ska jag bara få med lite andra människor med. Jag och en vän kör bloggpower"walk" (haha) på lördag och jag hoppas att få med några andra med! :)



Såg du att jag gjort om sidan? Du finns med på en flik under Bloggjoggen längs upp! KRAM

2010-03-17 @ 23:23:44
URL: http://[email protected]

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback