Och vinnaren är...

Eftersom att det bara blev en deltagare i tävlingen om en invite till Spotify, så behövdes det ingen lottdragning.
Vinnaren är alltså Ottelins, Grattis!!!

(Jag kommer att höra av mig till vinnaren per mail, för att kunna dela ut priset!)

Jag har uppmärksammat kommentarer från två söta läsare som ville vara med och tävla, men inte hade någon egen blogg och därför inte kunde delta i tävlingen. Så skall det såklart inte behöva vara, så jag tar med mig det till nästa gång. Vid framtida tävlingar skall alla ni utan egna bloggar också få en chans att vara med och tävla.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, det var jag som vann tävlingen:) (annat ip, jag vet) men hur som helst, när tänkte du kontakta mig? :P superbra blogg!

2010-03-09 @ 18:25:59
URL: http://ottelins.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback