Dagens Meny 100524

DAGENS MENY (Måndag 24/5)
Frukost: En stor skål LCHF-vaniljyoghurt med linfrökross + kanel
Lunch: Tonfiskröra-komplett (Haha, jag hittade på namnet på den i skrivande stund! Jag kan lägga upp ett recept trots dess enkelhet och trots att ni kommer att känna igen grunden. Tycker dock det är ett bra tips på snabb och enkel lunch, så ja Recept kommer!)
Mellanmål: En skiva lchf-bröd & två paranötter
Middag: Tacotallrik; tacokryddad köttfärs, rödlök, tomat, gurka, sallad, avokado, oliver, stekt halloumiost, tacosås, creme fraiche



Kommentarer
Postat av: Paprika

tonfiskröra lät gott :) kanske de blir till lunch idag!

2010-05-25 @ 01:11:23
URL: http://paprikas.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Mm tacotallrik, det maste jag äta nan dag!

2010-05-28 @ 12:05:10
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback