Dagens Meny 100426

Veckans storhandling har ännu inte skett och eftersom att det är måndag så ekar kylen relativt tomt. Därför har maten idag blivit en blandning av kylskåpsrensning och "snabbt att handla/snabbt att laga-mat". Trots detta så har jag ändå fått avnjuta mycket god mat. Min lunch kan tillsynes verka väldigt märklig, men jag skall be att få tala om att det blev ganska gott och dessutom insåg jag efter en stund att det inte ens var så märkligt som man först kan tycka. Jag skall förklara mitt resonemang angående det dära, men inte ikväll, det är jag för trött för. Men insikten kommer förhoppningsvis att så småningom leda till ett nytt gott recept. Nåja, nu skall vi tala om dagens matintag...

DAGENS MENY (Måndag 26/4)
Frukost: En stor skål LCHF-vaniljyoghurt, linfrökross & några bitar färsk jordgubbe
Lunch: Rättikagratäng (rester från igår) och varm tonfisksås (recept kanske kommer upp, eller så väntar jag till det är mer välutvecklat..)
Mellanmål: En liten skål turkisk yoghurt och några överblivna jordgubbsbitar från frukosten + några ostskivor
Middag: Wrap med Baconröra (Idag använde jag Castellos "Vitlök & Örter", det blev mums!) + finhackad gurka
Mellanmål: En bit gurka


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback