Dagens Meny 100211

Dagens Meny (Torsdag 11/2)

Frukost: Äggröra & Ost/Skinkburgare
Lunch: Sparrissoppa med cheddarost
Provsmak: Provsmakade två tuggor av Findus nya grönsaksmix "Broccoli, hela tomater & mozarella" på City Gross (Den var god! Men hade dock hoppats på att den skulle innehålla lite mindre än 4 gram kolhydrater/100 gram)
Mellanmål: Räksallad, en skiva vitlökssalami, en bit brieost
Middag: Chevapcici med grönsaker i kryddig tomatsås (Recept kommer!) + en klick creme fraiche



Råkade slänga påsen till chevapcicin innan jag lade märket på minnet. Men de är köpta på Netto (jätte längesedan jag köpte dem dock), och innehåller 1 gram kolhydrater/100 gram.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Okej, får kolla upp de där.



för jag är också rätt så smal o så, men känns som att jag har en massa fett ändå om du förstår :)

2010-02-11 @ 21:35:15
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Dansbandsfrun

Hej o tack för att du lämnade din adress för jag har letat efter precis en sånhär blogg. (ska börja tänka på vad jag stoppar imig) Tack igen o på återseende. ;)

2010-02-11 @ 21:52:13
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: simone

Så mumsigt :D

2010-02-11 @ 23:53:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback