Dagens Meny 100508

Det är lördagkväll och klockan är 21:36 och ändå har jag redan gått och lagt mig, ja, i alla fall den mentala delen av mig. Inom kort kommer jag även att gå och lägga mig rent fysiskt. Loppet tog nog mer på krafterna än vad jag trodde, för jag är helt färdig. Har till och med känt mig lite febrig och illamående tidigare ikväll. Det är väll dock så kroppen kan reagera efter att ha pressat sig till det yttersta. Så nu blir det dagens meny, sedan sängen.

DAGENS MENY (Lördag 8/5)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak
Lunch: Matlåda - Kasslerstroganoff (Recept kommer som sagt) & Blomkålsris + lite tomat & gurka
Mellanmål: Pones, bregott, kokt medwurst, gurka + några ostrullar
Mellanmål nummer 2: Ett halvt äpple
Middag: Tacopaj (Testade att göra en annan pajbotten denna gången dock, och ni skall få receptet på den! You will like it.) + en klick creme fraiche & sallad, tomat, gurka


Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; jo jag blev väääldigt glad!!:):) Ska bli roligt att åka och träna på måndag nu :) Kram!! Haft en bra lördag föresten?

2010-05-09 @ 00:14:34
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback