Dagens Meny 100226

Idag har jag nog tagit ut svängarna mer än någonsin, i alla fall om man bortser ifrån när vi var på spa.
Jag gjorde dock ett aktivt val att äta lite mer kolhydratrikt snack ikväll och jag ångrar det inte. Det känns bra att kunna komprimissa; att kunna välja grönsaker istället för chips, och att välja mörk choklad istället för påsen med lösgodis, men ändå att kunna äta något utöver det vanliga ibland. Jag känner dock att jag nog får skriva ett inlägg imorgon angående "Måttliga mängder", då jag tror att det ämnet skulle vara bra för mig att ta upp.

Även om jag känner mig relativt nöjd med dagen så är denna "Dagens Meny" inte något jag skulle rekommendera någon, som vill gå ner i vikt, att äta varje dag.

DAGENS MENY (Fredag 26/2)

Frukost: Äggmjölk med kaffesmak

Lunch: Broccoli/Blomkålssoppa med rivenost och lite skinka

Mellanmål: Skagenröra + en bit brieost

Middag: Clubkyckling-tallrik

Kvällssnack: Gurkstavar, paprikabitar, dipp, cashewnötter, mörk choklad


Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Tack ska du ha! Jo, det var mig sannerligen en riktig fantastisk dag! Det är något speciellt med klarblå himmel, oavsett om det är sommar eller vinter :)



Kul att du gillade både headern och outfiten :) Försökte förstå mig på lite snabbt vad det var för blogg, men har lite för brått för stunden... Är det någon sorts gå-ner-i-vikt-blogg eller bara hälsan själv blogg? :)

2010-02-27 @ 09:46:08
URL: http://linajosefinberg.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback