Att inspirera och inspireras...

Tack vare att jag gick upp så tidigt, så har jag nu hunnit sitta och fixa med en sak som jag fick in önskemål om. Det var nämligen en läsare som skrev en kommentar och frågade om jag kunde hjälpa till med ett förslag på en veckomeny när man äter GI-mat och är fas 1. GI's fas 1 är ju onekligen lik LCHF-kost och det är alltid kul att kunna hjälpa andra, så visst kunde jag sätta ihop ett förslag på veckomeny. Så det är det jag har pillat med här under morgonen. (Ulla, du har fått ett mail med en bifogad fil! Hoppas du får nytta av det). Jag tycker bara det är roligt när ni kommer med frågor, så var aldrig rädda för att slänga in en kommentar om det är något ni undrar eller vill ha hjälp med. Jag har inte svar på allt, men det jag har svar på delar jag gärna med mig av.

Fördel nummer två med denna tidiga morgon är att jag nu hinner tvätta på tvättiden som börjar klockan 07:00!

Jag känner hur min energi och motivation är på väg tillbaka med stormsteg, efter en tid av trötthet och känsla av ovilja. Jag älskar när man känner känslan av kärlek till livet, jag älskar att älska livet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket för din fina kommentar!! :D Det var precis vad jag behövde höra och den fyllde mig med glädje och inspiration! :D

2010-04-04 @ 10:58:15
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: karin

åh, det vore jättefint om du ville dela med dig av den där menyn :) Hur tänker du med kcal, räknar du?

2010-04-04 @ 16:12:22

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback