Dagens Meny 100416

Tips till mänskligheten - det är faktiskt ännu inte tillräckligt varmt för att sitta ute en hel kväll och grilla. Idag har det i alla fall inte varit det, det kan jag intyga. Jag var en stelfrusen isbit när vi gick hem. Men det satt fint att värma sig med lite varm choklad (såklart i LCHF-anda, det vill säga äggmjölk med kakaosmak) när man kom hem! Eftersom att det blev grillning så blev det lite annan mat än vad som var planerat i veckomenyn. I övrigt har dagens matintag sett ut som följer...

DAGENS MENY (Fredag 16/4)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak
Mellanmål: Kardemumma/kanelgifflar à la lchf
Lunch: Matlåda - Köttfärssås & kokt vitkål
Middag: Grillad lövbiff & grillspett med paprika, champinjoner, lök & brieost
Kvällsfika: Äggmjölk med kakaosmak


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

TJOOOHO!:D

Allt bra?

2010-04-17 @ 19:11:16
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heej babe! Vad tycker du om min nya väska?



KRAM!

2010-04-18 @ 10:21:44
URL: http://hellonicki.se
Postat av: LIENE

sv: Verkligen kul:D



Ser gott ut!

2010-04-18 @ 10:51:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback