Rapportering nr. 2 angående utmaningen

Jag kom plötsligt på att jag helt och hållet glömde bort att ge någon rapportering angående utmaningen efter den gångna veckan. Nu har det ju gått ytterligare någon dag och det börjar närma sig slutet av denna utmaning. Dock tänkte jag ge er en rapportering om hur det har gått för mig hittills och hur mycket jag har kvar här nu på upploppet.

Hittills genomfört! - 1 km/dag gång/löpning
2 av 2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
2 av 3 intervallpass
Hittills genomfört! - 4
saker varje dag att vara tacksam över
3 av 5
stretch/avslappningspass
4 av 6 morgonträningspass
6 av 7
träningspass längre än 60 minuter
64 (varav 61 jogging) km av 8
x 10 km
7 av 9
minuter höga knän
Genomfört! - 10 km i ett och samma pass
7 av 11
minuter i jägarvila
9,5 (på tå) av 12
minuter i plankan
13 av 13
minuter ”hoppa hopprep”
14 av 14 trappor ska betas av
12 av 15 stycken träningspass
16 (på tå) av 16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
140 av 17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
180 av 18
x 10 armhävningar.
7 av 19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
Hitills genomfört! - 20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande

Visst sjutton skall jag hinna med det sista också? Jadå, det skall jag allt göra!

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Wow, bra jobbat!! Hur lång tid har du på dig för att ta det sista?

2010-04-21 @ 19:58:03
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com
Postat av: Studentskan

Haha okay! Kämpa på!

2010-04-21 @ 20:11:42
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback