Stolt & Nöjd

Igår var jag riktigt stolt över mig själv när jag gick från träningscentrat.
Efter att ha försovit mig till den planerade träningen så fick jag ändra planerna efter bästa förmåga. Den nya planen blev att jag skulle springa 4-5 kilometer på löpbandet samt gå på Pilates. Jag hade dock lite ärende som jag var så illa tvungen att göra innan träningen, så jag blev lite sen ner, vilket fick till följd att jag bara hann med 3 kilometer på löpbandet innan pilatesen. Men vet ni vad?
Trots att jag kände mig ganska så färdig efter cirka 24 minuter på löpbandet och 1 timmes pilates, så såg jag till att hålla min planering. Jag gick helt enkelt tillbaka till löpbandet efter Pilatesen och körde 2 kilometer till. Det var ganska tung, men gud så nöjd jag kände mig efteråt!

När jag kom hem på kvällen (efter 3 timmar av ständig rörelse, inräknat promenaden till och från träningen), så såg jag till att avverka lite övningar också. Efter det kändes kroppen totalt slutkörd och jag var rädd att kroppen skulle säga stopp till träning idag. Något stopp har jag dock inte tid med, inte just nu, så jag är glad att kroppen känns fit for fight idag igen. Jag har lite huvudvärk som spökar bara, men tror att det åtminstonde är på bättringsväg. Så det skall allt bli gympastång + några kilometer på löpbandet vid lunchtid!

Kommentarer
Postat av: Milkshake , Lia

Gud vad duktig du är :D tummen upp sötis!

<3

2010-04-09 @ 11:16:10
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: Jenny

Shiit vad duktig du är!! Bra jobbat! :D

2010-04-09 @ 15:53:57
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra idag? :)

2010-04-09 @ 17:55:43
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback