Typiskt!

Idag är jag lite arg på mig själv för att jag försov mig imorse. Jag hade planerat att gå på styrkeyoga 7.15 och efter det ta några kilometer på löpbandet. Det skulle innebära både morgonpass, strech/avslappningspass och några kilometer. Istället blev det ingenting alls tack vare att jag försov mig! Hur dagens träning skall se ut istället vet jag inte riktigt än. Men jag överväger att testa på Pilates ikväll och även ta några kilometer på löpbandet. Pilates har jag aldrig tidigare testat, så då testar jag i alla fall ett nytt pass, alltid något.

Jag får nog även göra en massa övningar som armhävningar, hopp, höga knä, plankan osv. ikväll, mer och fler än tänkt. Det får bli kompensationen för försovningen.

Nu kallar plikterna, möte & uppsatsarbete!

Kommentarer
Postat av: Artemis

Kanske behövde din kropp vila helt enkelt. Det är ju också viktigt eller hur :)

2010-04-09 @ 15:04:26
URL: http://artemisjukebox.wordpress.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback