Underbara dag...

Idag har varit en bra dag, en mycket bra dag! Det har inte hänt något speciellt, det behöver det inte alltid göra för att dagen skall bli något utöver det vanliga. Små vardagssaker kan förgylla mer än vad man tror. Kort men bra dag med c-uppsatsen, en tur på stan & en underbar lunch med min älskade i det fina vårvädret, fixidé på muffinsrecept och spontanbakning, bra träning som gav underbar energi & lyckokänsla, en lugn och skön kväll. - Det vart receptet på den underbara dagen idag!

Detta inlägg får dock avsluta denna dag då det är hög tid för att inta ryggläge i sängen.
Morgondagen erbjuder bland annat följande;
Vägning (Spännande som vanligt!)
Styrkeyoga + jogging på morgonkvisten
Möte
Uppsatsarbete
Sedan en trevlig kväll hemma, med allt vad det innebär.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en bra dag! :D

Peppkram

2010-04-08 @ 09:35:22
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback