Vårdag


På bilden är klockan strax efter 6 på morgonen, det är ljust ute men solen har knappt hunnit stiga upp över himeln. Det går att skymta en svag dimma som ligger lågt i luften, gräset är fyllt med dagg och luften är friskare än på länge. Träden ligger alldeles stilla, inte en endaste vindpust. Temperaturen är en blandning av kallt och varmt. Vinterkylan möter sommarvärdret en morgon som denna. Jag vågar nog säga att jag känner igen en vårdag när den är på väg. Idag blir det defenitivt en fin dag i vårens tecken. Går det dessutom att sitta ute i solen och plugga, så är det ingen som blir gladare än jag!


Kommentarer
Postat av: Viktoriae personligt - Min väg till en sundare livsstil!

Sv: Hej och tack för dina kommentarer och välkomnandet =) Jag har faktiskt din blogg på rss och har följt den även under min bloggpaus, jag gillar att få tips om mat även om jag inte följer någon direkt diet utan bara för att finna spännande recept!



Va härligt att du kommit igång så med din träning och vad duktigt att vara uppe och gå vid denna tid ;) Är det självvalt eller du kanske börjar väldigt tidigt på jobb?



Kram!

2010-04-13 @ 16:54:59
URL: http://viktoriaepersonligt.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback