Veckomeny v.15

Nu har jag lite snabbt slängt ihop veckans meny, here it comes...

VECKOMENY v.15

MÅNDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Moussaka
Middag: Coleslaw & Karrékotlett

 

TISDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Broccoli- & Blomkålssoppa + knaperstekt bacon
Middag: Kycklinggratäng

 

ONSDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Kycklinggratäng
Middag: Köttfärssås & Vitkål

 

TORSDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Broccoli- & Blomkålssoppa + knaperstekt bacon
Middag: Wrap med tonfiskröra

 

FREDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Köttfärssås & Vitkål
Middag: Fläskytterfilé i ugn & Blomkålsris

 

LÖRDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Club-po-sandwich
Middag: ? Något från jobb om det går att anpassa ?

 

SÖNDAG
Frukost: Ägg & Makrill
Lunch: Fläskytterfilé i ugn & Blomkålsris
Middag: LCHF-pizza


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

är äggmjölk gott? har inte vågat mig på det riktigt..

2010-04-13 @ 16:44:28
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: ulla

hej

Du tycker kanske att jag är tjatig..men du som hollit på med detta ett tag.kanske kan hjälpa mej,

1½ kg sen sist.som jag skrev i mina 2 mail till dej..som du tydligen inte fått. vill du inte svara mej så förstår jag...jag vill bara veta om jag kan äta dina menyer och fortsätta att gå ner i vikt

tack på förhand

2010-04-15 @ 20:49:21

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback