Veckomeny v.16

Eftersom att jag inte har hunnit sätta mig ner och planera vad som skulle ätas denna vecka som har gått, så lägger jag nu upp en veckomeny i efterhand över vad jag har ätit. Detta är alltså den gågna veckans veckomeny.

VECKOMENY v.16

MÅNDAG
Frukost:
Äggmjölk + ostskivor
Lunch:
Kycklingsallad
Middag:
Fetaostfyllda färsbiffar, i krämig sås med smak av soltorkade tomater + kokt broccoli

 

TISDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Fetaostfyllda färsbiffar, i krämig sås med smak av soltorkade tomater + kokt broccoli
Middag:
Fläskytterfilé i smakrik sås + blomkålsris

 

ONSDAG
Frukost:
Äggmjölk + ostskivor
Lunch:
Fläskytterfilé i smakrik sås + stekta grönsaker
Middag:
Wrap med tacokryddad köttfärs, Philadelphiaost, tomat

 

TORSDAG
Frukost:
Tonfiskröra, gurka, ostskiva
Lunch:
Räksallad (På restaurang!)
Middag:
LCHF-vaniljyoghurt och varma mackor (pones)

 

FREDAG
Frukost:
Äggmjölk + ostbit
Lunch:
Kycklingsallad (På restaurang!)
Middag:
Taco

 

LÖRDAG
Frukost/Lunch:
LCHF-vaniljyoghurt & Pones + pålägg
Middag:
LCHF-fläskpannkaka + osockrad lingonsylt

 

SÖNDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt & påläggstallrik
Lunch:
LCHF-fläskpannkaka + osockrad lingonsylt
Middag:
Karrékotlett & Rättikagratäng


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback