Viktlogg 100422

Idag ville vågen inte riktigt som jag ville. Men det berör mig faktiskt inte särskilt mycket. Jag skulle kunna misstänka att anledningen till den lilla miniviktökningen är att jag har ätit lite för mycket onödigheter. Med onödigheter menar jag sånt som jag äter trots att jag egentligen inte är hungrig.

Veckans vikt:
66,6 kg
Veckans resultat: +0,1 kg
Sammanlagd viktförändring: -2,7 kg

Jag är väldigt målmedveten och fast besluten om att jag skall uppnå mina mål, mål i alla dess former både stora och små, men för mig är kvaliteten på vägen dit viktigare än hur lång sträckan är. Det är det som gör att jag inte låter mig tryckas ned av en veckas sämre invägning. Jag har ju trots allt gått ner nästan tre kilo sedan jag startade, hur bra är inte det? Och tänk på alla andra mål jag har lyckats uppnå på vägen, vem hade t.ex. trott för några månader sedan att jag skulle kunna jogga över en mil? Inte då trodde jag i början av året att jag plötsligt skulle kunna ha en-två storlekar mindre i jeans och faktiskt känna mig bekväm när jag provar nya kläder. Men så är det nu! Och nu skall jag anmäla mig till Lundaloppet, det ni!

Kommentarer
Postat av: Kymira

Tack, tack, tack! Jag har alltid tyckt om att skriva! =) Kram!

2010-04-22 @ 12:31:13
URL: http://kymira.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskningsbloggen

men 0,1 kg var inte farligt.. hade varit värre om det hade varit 1 kg!! :) det pluset tar du igen till nästa vägning då det visar ett minus :D

2010-04-22 @ 16:29:31
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback