Dagens Meny 100210

Nu över till dagens meny idag. Frukost åt vi på spa:et och de hade en ljuvlig buffé med massor av saker som jag kunde äta. Det ledde dock till att jag nog åt lite onödigt mycket, men men det var ju trots allt hotellfrulle. Vid lunch blev det lite ändringar i matschemat jämfört med planerat, vi stannade nämligen och åt lunch på vägen hem då det var hög tid för lunch. Jag åt en low-carbburgare på Max Hamburgerrestaurang, den var absolut godkänd i smaken, men för en vrålhungrig mage så räckte den faktiskt inte särskilt långt. Det har resulterat i att jag varit hungrig och tjurig halva dagen och känt en ändlös hunger. Usch, inget kul alls. Jag har för övrigt även druckit light läsk idag faktiskt. Lightläsk innehåller ju inga på kolhydrater, så på det sättet är det ju okej, men jag är lite skeptisk till det här med sötningsmedel. Någon enstaka gång kan jag dock tänka mig att dricka lite light läsk, gillar Sprite Zero väldigt mycket faktiskt. Det var på Max som det blev en sådan, beställde vatten men fick en tom mugg med hittade inget ställe att fylla på med vatten, så då slog jag slag i saken och drack Sprite zero som jag övervägt flera gånger på sistone.
Men nåja, nu till dagens meny i alla fall.

Dagens Meny (Onsdag 10/2)
Frukost: En tallrik fil med lite blandade nötter & linfrö, äggröra, bacon, sill, lax, rökt korv, ost, tomat, gurka
Mellanmål: Blandade nötter (från gratis-skålen igen haha)
Lunch: Low-carbburgare + den lilla grönsalladen brevid + Sprite Zero, på MAX
Middag: Kassler provencale (..som sagt Recept kommer!) med kokt broccoli, oliver & soltorkade tomater
Mellanmål: Ett kokt ägg, en klick majonäs, två skivor mozzarellaost


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback