Kort update från Ystad Saltsjöbad

Hej kära läsare! Tittar in och säger hej via mobilen. Vi har det toppen här på spa:et och det känns bra med valen jag gjort vad gäller maten, även om det inte är mat en lchf:ar skulle sätta i sig för jämnan. Jag uppdaterar dagens meny imorgon när jag kommer hem och har tillgång till dator och kan ladda upp bilder. Skall även svara på era kommentarer imorgon såklart. Har fått fler kommentarer senaste dagarna, vilket jag verkligen tycker är jätte roligt! Som jag skrev i något av mina första inlägg så vill jag ju i första hand att min blogg skall kunna fungera som ett forum och dialog, inte bara en monolog! Nu skall jag sova, imorgon väntar solning (just det, jag solade aldrig igår), simning, hotellfrukost, bastu och bad! Hörs imorgon, god natt!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt med spa! :)

2010-02-10 @ 11:52:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja så måste det vara:)

2010-02-10 @ 20:12:11
URL: http://lienes.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback