Smoothie med smak av hallon & granatäpple

SMOOTHIE MED SMAK AV HALLON & GRANATÄPPLE

1 dl Kesella
1 dl Grädde
½ Granatäpple
Några stycken hallon (Smaka av hur mycket som blev lagom! Jag tog några stycken)

Mixa alla ingredienser med t.ex. en stavmixer.

Det kan vara lite klurigt att få ut innehållet ur ett granatäpple, men jag brydde mig inte så mycket om det flög i lite av det kärnorna/saften sitter fast i utan jag bara försökte få loss så mycket kärnor+saft som möjligt. Där blir alltså kärnor i smoothien, men det var gott tyckte jag. I botten samlades dock lite väl många, så dem lämnade jag.


Haha, det ser ut som en hel spann! Det är det inte.
Betyg: 4,5/7
God smak!



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback