Trötter

Idag är en tröttdag och imorgon är det en vägdag.

Jag är så otroligt trött idag, jag skulle helst vilja gå och lägga mig nu. Det känns dock som att det är lite för tidigt, risken finns att jag vaknar lagom till vanlig sovtid och är pigg då om jag skulle lägga mig redan. Så jag får helt enkelt hålla mig vaken någon timme till och hoppas på att jag inte hinner bli pigg på kuppen. Om jag lyckas med det kan jag ju faktiskt lägga mig tidigt och komma upp tidigt imorgon och vara effektiv. Projekt-bra-dygnsrythm here I come!

Vägningen imorgon ser jag fram emot. Har ingen aning om hur det kommer gå, men jag tycker alltid det är spännande!

Hur brukar dina känslor vara inför vägning? Spänning? Glädje? Nervositet? Ångest? Blandat? Olika från gång till gång?

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Det är fasen klurigt det där med att få in en vettig dygnsrytm alltså! Själv sabbade jag min igen idag genom att sova till kvart över elva :S Och då somnade jag ändå tidigt igår!!

2010-02-04 @ 13:42:45
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback