Fyllda skinkrullar - bra mellanmål!

Här kommer ett bra mellanmål som jag åt häromdagen.. ni vet skinkrullarna jag skrev om?

Ta en skinkbit, bre på någon smaksatt creme cheese (T.ex. Creme Bonjour) som du gillar, lägg på lite hackad tomat eller oliver och rullar ihop - Klart!

Jag köpte någon lite billigare Creme cheese som de hade på Netto, "Cremette" hette den, tror den kostade 19 kronor för en burk på 200 gram. Tror det är typ vitlök/gräslök-smak (det står på tyska eller något så jag förstår inte riktigt), men det smakade vitlök med något mer vill jag minnas. I alla fall så innehåller den 4 kolhydrater / 100 gram.


Här är den där "trevliga" bilden igen!
Man kan åtminstonde skymta att det är oliver i den ena och tomat i den andra, alltid något.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback