Good feeling efter första träningen!

Idag har varit en bra dag, en mycket bra dag till och med! Eller ja..inte om man ser till pluggandet, men om man ser till mat och träning så. Jag har rört på mig en del idag och det känns i kroppen nu - en mycket skön känsla.

Först var jag ute på 45-minuters promenad med hunden, dock är vår lilla hund ganska glad för att lukta lite här och där, så det blir ju inte promenad i vanlig bemärkelse. Men frisk luft får man ändå, icke att förringa.

Sedan gick jag i rask takt till träningen (30 minuters gångväg), där jag tränade step, och sedan promenerade jag hem i rask takt igen.

Efter det har jag även hunnit få i mig en mycket god middag, som ni självklart kommer få recept på lite senare.

Nu är det dock så att jag fortfarande har ett arbete att skriva, så det får jag ta itu med nu...
Jag måste skriva till jag är färdig, så för mig är kvällen bara barnet. Jag lär säkert hinna göra en del uppdateringar till här ikväll/natt när jag har paus från pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Jajjemen, rivstartare är jag! Och nu ska jag köra igång riktigt ordentligt!! Första träningspasset imorgon, och jag är laddad :D

Lycka till med skrivandet. Så där brukar det bli för mig med, sitter i sista stund med arbetena :p Vad pluggar du förresten?

2010-01-17 @ 22:50:29
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback