Jogging för hela slanten!

Nu har ju hunnit både plugga, träna, laga mat och äta.

Jag joggade 3 km på löpbandet, det tog mig 21.55 minuter och jag var minst sagt döende efteråt.
Så tur är det väll att det blir Bloggjogg nu i vår så att jag kan öva upp min kondition!
Jag skall dessutom även springa VårRuset med några vänner, det skall bli skoj - mitt första lopp så att säga.
Någon mer som skall springa VårRuset eller har gjort det förut?

Så nu blir det bannemig jogging minst 1 gång i veckan framöver.
Kom igen nu kära Skåningar, nu springer vi för vår hälsa, BloggJoggen nästa vecka - anmäl intresse!

För er som är nya här kan ni läsa mer om projektet BloggJoggen under kategorin "BloggJoggen" samt i projektets grundares blogg; http://www.bloggjoggen.blogg.se

Det var alles för nu, nu blir det duschen så jag återkommer senare!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback