Nya träningsskor!

Idag har jag köpt nya träningsskor!
Alltid lite extra kul att träna när man har köpt nya träningskläder eller liknande.
Mina gamla träningsskor var väldigt, väldigt gamla. Innan har jag dock tyckt att de dög bra, men ibland har det känts lite som blåsor/som om man bränt huden på fötterna. När jag joggade på löpbandet igår insåg jag varför, jag kände hur huden på foten hela tiden klämdes mellan skosulan och sidan av skon. Inte skönt alls.
Så då insåg jag att det faktiskt var hög tid att köpa mig ett par nya ordentliga träningsskor!

Jag gjorde dessutom ett riktigt klipp!
Hittade ett par skor som kostar 1199 kr till ordinarie pris, men just nu har Stadium kampanjpris på dem så de kostar bara 599 kr nu.

Först tyckte jag inte alls att dem var min stil, rent utseendemässigt men när jag väl fick på dem så såg de ganska bra ut ändå. Dessutom fick jag intala mig själv att det faktiskt vore väldigt dumt att köpa ett par sämre skor bara för att de var snyggare, nu när jag hade chansen att få ett par bra för ett vettigt pris.



Vad tycks?

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback