Viktlogg 100121

Kommer ni ihåg vad som händer på torsdagar?
Om inte, så kan jag påminna er om att det är min vägdag och jag har ju lovat att rapportera resultaten här.
Sååå..

Veckans vikt: 68,8 kg
Veckans resultat: -0,5kg
Sammanlagd viktförändring: -0,5kg


0,5 kg på en vecka kanske inte är ett toppenresultat i allas ögon, men jag känner mig i alla fall mycket nöjd!
0,5 kg per vecka känns som ett lagom genomsnitt för en stadig viktnedgång tycker jag. Självklart blir jag ju jätte glad om jag kanske går mer någon vecka, men för mig har tiden inte blivit det viktiga. Vikten i sig är inte heller mitt huvudmål, vilket jag tror påverkar min syn på det hela mycket. Jag skall dock inte gå in för mycket på den diskussionen här, utan jag kommer skriva ett inlägg angående det så småningom...

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Grattis till minuset :)

2010-01-21 @ 21:56:51
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback