Dagens Meny 100315

Då vart vi i fas med "Dagens meny" igen!
Tanken var ju att jag skulle börja köra en period utan mejeriprodukter från och med idag. Eftersom att jag inledde dagen på jobb och frukost alternativen tyvärr inte var optimala så fick det bli mejeriproduktsfritt först efter frukosten.

DAGENS MENY (Måndag 15/3)
Frukost: Fil & kanel
Mellanmål: En ölkorv
Lunch: Äggmjölk + en röra med paprika, rökt strimlad skinka & majonäs
Mellanmål: Ett kokt ägg med en klick majonäs
Middag: Pestofylld & baconlindad kycklingfilé med kokt blomkål med lite smör på, beasås


Kommentarer
Postat av: Therese Zätterqvist

Tjaa! :)



Jag har ändrat inlägget nu! Sorry att det tog lite tid! Hoppas att allt är bra med dig? Hur går studierna?



Jag ska verkligen försöka komma igång med BloggJoggen igen, känner mig åter motiverad och att jag har tid!



Roligt att du hakar på! KRAM :)

2010-03-15 @ 22:48:35
URL: http://[email protected]

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback