Dagens Meny 100320

Idag har jag mumsat i mig mycket lyxigheter, men inte onyttigheter för det! Middagen idag var riktigt god. Det är när man äter en sådan portion som man inser hur överflödigt det vore med t.ex. potatis på tallriken. Vi äter väldigt sällan t.ex. ryggbiff och liknande här hemma, dels på grund av prisklassen och dels på grund av att jag helt enkelt lätt glömmer bort att det är ett alternativ. Men denna helgen slog vi till när Ica ändå hade erbjudande på ryggbiff, och ack så gott det är när man väl äter det.

DAGENS MENY (Lördag 20/3)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak
Lunch: Matlåda - Röd thaikyckling + lite tomat
Mellanmål: 1 Wellbeing-muffins
Middag: Ryggbiff, baconlindad färsk grön sparris, stekta champinjoner, cocktailtomater & lök gjort i ugn, sallad, "Jensens Favoritsås" (Första grädden för veckan! Dock snackar vi nog bara någon matsked grädde, då man bara blandar ut såsen med grädde)
Biosnack: Fläsksvålar & några cocktailtomater (Det fungerar ju utmärkt att plocka med sig eget biosnack hemifrån! Så slipper man tampas med att SF inte säljer något lchf-vänligt)




Kommentarer
Postat av: simone

detta såg himlans gott ut du :)

2010-03-23 @ 22:30:25
URL: http://fattybom.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback