Dygn med 48 timmar efterlyses!

Mitt bloggande blev inte som jag hade tänkt mig idag heller, men jag har åtminstonde fått upp två av alla utlovade recept. Fem recept kvar, sedan är jag i fas! Jag har dock en del andra inlägg som ligger på lut också, men det får helt enkelt vänta ett tag till.

Jag tycker det känns lite jobbigt att jag ännu inte hunnit planera veckans mat och träning, jag ju gillar att ha det färdigt. Men jag kämpar på med både mat och träning ändå, och det är det viktiga. Ibland behöver studierna extra mycket tid och då kan det behöva gå före det mesta.

Jag kom i skrivande stund på att det herregud är vägdag imorgon! Jag har inte några höga förväntningar med tanke på helgens bravader, det är allt jag har att säga. Men nu har det varit en liten ny kick-igång-period här hemma och nu körs det hårt, så nästa torsdag däremot, den ser vi fram emot.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner igen det där, mer tid skulle uppskattas, eller förmågan att inte behövas sova så mycket :) Peppkram

2010-03-18 @ 11:29:01
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback