Halvmilen

Halvmils-oskulden tagen!
(Jag har nog förvisso sprungit cirka 5 kilometer tidigare i mitt liv, men inte sedan jag började jogga nu!)
Det känns väldigt härligt faktiskt. För inte så längesedan så höll jag på att avlida efter tre ganska långsamma kilometer på löpbandet och nu klarar jag av en halv mil utan några större problem! 34.06 slutade tiden på vilket jag är nöjd med. Eftersom att jag fortfarande har lite svårt att uppskatta hur mycket, snabbt och långt jag orkar så hade jag som mål att ta det relativt lugnt idag för att känna av hur det kändes. Mitt mål var att i första hand klara av hela sträckan och helst göra det på max 35 minuter. Så än en gång överträffade jag mig själv. Jag gillar joggingen mer och mer, motivationen är på topp!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback