Jag tackar joggingturen!

Läget är lugnt, humöret blev betydligt bättre efter joggingturen!
Jag är stolt över mig själv som klarade de 4 kilometerna. Tiden stannade på 27 minuter och 16 sekunder vilket jag är nöjd med. Lite lugnare tempo än jag har kört de senaste gångerna, men och andra sidan var ju rundan längre. Jag tycker det känns bättre att testa sig fram i ett lungt tempo i början så att man tar sig runt den planerade rundan. Det skulle kännas mycket värre att hålla ett högt tempo, ta ut sig och inte orka hela vägen fram.

Som en liten parantes så vill jag tillägga att jag var tvungen att stanna och knyta skorna en gång också (gud vad det störde mitt tävlings-jag! haha), och fick inte stopp på uret direkt när vi kom i mål, så jag vill nog påstå att tiden kunde ha stått på kanske 27 minuter och 5-10 sekunder egentligen. Så det är så!

Nu skall jag lite snabbt svara på kommentarer och uppdatera viktloggen, sedan måste jag plugga.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback