Träningsschema v.10

Veckans träning är planerad...

Tisdag:
Afrodans
Torsdag: Jogging 4 km utomhus
Söndag: Jogging 3 km + Styrketräning

Hör och häpna, jag skall efter låååång betänketid och förberedelse (cirka 2 år) prova på Afrondans! Jag har förstått att det är ett väldigt uppskattat pass, så jag hoppas på att det skall vara roligt. Det skall dock bli spännande att se hur pass svårt jag får det med koordinationen, då det inte är min starka sida direkt. Men hey, innan jag testade step så trodde jag att det var uteslutet för en sådan okoordinerad, stel och jag-kan-knappt-höger-&-vänster-människa som mig - men se där, det passade mig utmärkt!

Så pepp pepp på afrodans!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Halloj tjejen!! Kolla in min blogg :) Jag har något kul åt dig där /Kramizz

2010-03-09 @ 12:16:29
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att du vågar dig på afrodansen!

Hoppas du får lika kul som jag hade igår! ;) Saftig träningsvärk nu haha ;)

2010-03-09 @ 16:46:23
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback