Tvätt och annat i mängder!

Nu har jag hållt på med tvätt och kläder konstant sedan klockan 7.30 imorse. Det känns överflödigt att berätta att jag nu är trött på tvätt. Resten av dagen kommer att bestå i pluggning och träning. Som ni kanske har förstått så är det mycket som skall hinnas med just nu, men det går bra ändå!

Jag lyckas hinna med både jobb, skola, träning & mat just nu. Dock har bloggen fått betydligt mindre tid, men jag försöker att i alla fall lägga upp "Dagens Meny" varje dag samt slänga in recept när jag kan. Denna veckan har det inte publicerats veckans meny och veckans träning, men eftersom att jag är lite tvångig med vissa saker så kommer jag att lägga in det idag, i efterhand så att säga. Det är bara för att jag inte vill att det skall saknas en vecka under rubrikerna av ren princip, men även för att jag faktiskt vill kunna kolla tillbaka. Dessutom tänker jag att denna veckans meny kommer ju innehålla överskådliga tips på vad man kan äta utan mejeriprodukter!

Nu är det lunchdags, men vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Therese Zätterqvist

Tjaba!



ALLTSÅ vilket väder vi har i uppsala/sthlm! Hur är det hos dig?

Hoppas du får en bra dag! KRAM

2010-03-21 @ 12:03:57
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback