Veckomeny v.11

I en liten pluggpaus, som jag har just nu, passar jag på att skriva ner den gångna veckans "Veckomeny". Det är alltså det jag har ätit under veckan, och inte det som jag kommer att äta nästa vecka. Den kommande veckans meny kommer imorgon!

VECKOMENY v.11
MÅNDAG
Frukost: Fil & Kanel
(HÄR börjar den mejeri(nästan)fria perioden!)
Lunch: En röra på paprika, skinka & majonäs + ett glas äggmjölk
Middag: Pestofylld och baconlindad kyckling, kokt blomkål, beasås

TISDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Pestofylld och baconlindad kyckling, kokt blomkål, beasås
Middag: Wrap med köttfärsröra

ONSDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Pones & köttfärsröra
Middag: Korv- & Baconpytt + stekt ägg

TORSDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Korv- & Baconpytt
Middag: Hamburgaretallrik

FREDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Korv- & Baconpytt
Middag: Röd thaikyckling

LÖRDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Röd thaikyckling
Middag: Ryggbiff, baconlindadsparris, sås & tillbehör

SÖNDAG
Frukost: Äggmjölk
Lunch: Baconröra + Stekt ägg
Middag: Köttfärslimpa & Kokt broccoli

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback