Vägning + Jogging = Bra!

Nu skall jag gå och lägga mig, för imorgon vill jag bannemig upp i tid! För imorgon är det dags för både vägning och morgonjogging. Min sambo har lovat att han skall följa med denna gången! Skall bli trevligt med sällskap och det känns skönt att ha någon som kan peppa mig att orka hela vägen fram imorgon när jag faktiskt skall utöka rundan till 4 kilometer.

Det känns som sagt i kroppen som att vågen inte kommer att vara en positiv upplevelse imorgon. Det finns dock inte så mycket att göra åt det nu, däremot kan jag göra något åt det efter; herregud vad jag kommer vara peppad att slita på joggingturen om vågen säger plus! Säger den minus kommer jag också vara peppad, fast på ett annat sätt. Vilket som kommer det alltså att bli ett hårt och härlig joggingpass imorgonbitti. Vi hörs efter det kära läsare!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för kommentaren :) Det är faktiskt riktigt roligt men jag kan förstå om folk tycker de verkar creepy med venprovtagningen på plast-dockor ;)

Vad gör du annars förutom att ta hand om din kropp? Kanske du skulle satsa på att bli SSK du med :D Kan i alla fall rekommendera det starkt!



Vilken snygg blogg du har! Här ska jag titta in lite oftare! :D Godnattis!

2010-03-03 @ 22:09:14
URL: http://theslom.blogg.se/
Postat av: M

Hej vännen :D Är allt bra idag? ^^

2010-03-03 @ 22:35:08
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans blogg, i mon kommer de 10 finalisterna upp :) Lycka till :D

2010-03-03 @ 22:43:19
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad duktigt av dig att orka upp så tidigt på morgonen för att jogga. Äter du något innan eller tar du det sen?



Peppkram

2010-03-04 @ 15:26:47
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback