Vaniljpulver

Äkta vaniljpulver är en alldeles utmärkt produkt. Märk väl vaniljpulver, inte vaniljsocker.
Om man vill smaksätta med vanilj utan att behöva få med socker på köpet eller behöva krångla med en vaniljstång, så är vaniljpulver toppen. Det är alltså enbart äkta vanilj, i pulverform som är färdig att användas. Detta är en produkt som kan vara lite klurig att få tag på, det vet jag av egen erfarenhet. Det skall dock gå att hitta i en del större ICA butiker, burken ni ser på bilden nedan fann jag t.ex. på ICA Kvantum. Kolla runt i dina närmsta större matbutiker alternativt i hälsobutiker så kommer du nog att hitta ditt vaniljpulver till slut.

Vaniljpulvret på bilden är alltså den sort jag använder och om jag inte missminner mig så fick jag betala cirka 35-40 kronor för det på ICA. Det är till och med kravmärkt, plus i kanten!


Kommentarer
Postat av: Artemis

Den har jag också hemma =D Älskar den, så lätt att använd, inget socker och inte alls dyr heller =)

Spännande dock att du hittade den på ICA, du kanske bor i en stor stad med butiker med variation...

Där jag bor har den inte funnits utom nyligen i en life butik =)

2010-04-05 @ 14:52:34
URL: http://artemisjukebox.wordpress.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback