Beräknas vara borta minst 33 timmar...

Jag kommer att lysa med min frånvaro här ungefär till imorgon kväll.
Jag har nämligen ett hektiskt dygn framför mig, bestående av skola, jobb, sedan skola igen som avslutas med handledning sent på eftermiddagen. Så med andra ord; cirka 33 timmar av skola & jobb i ett sträck. Nu kör vi!

Till dess får ni gärna passa på att skriva små kommentarer, om precis vad ni vill. Tips på god recept? Frågor om lchf? Era bästa feel-good-tips? Berätta att ni vill springa iForm-loppet? (Hehe!) Tips på bra bloggar? Frågor om mig och mina kost- & träningsvanor? Eller bara en liten hälsning? Vad ni vill helt enkelt! Det är alltid trevligt att ha små meddelande att läsa när man kommer hem!

Ha nu en underbar start på veckan!
KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vet hur det är! Allt kommer samtidigt! Lycka till med allt och glöm inte att stanna upp och andas i mellan åt!

2010-05-17 @ 09:01:22
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: vägningen gick faktiskt bra :D



jag har inte fått mitt sommarschema än men ska kolla upp datumet för iForm :)

2010-05-17 @ 09:57:31
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Studentskan

Oj, det låter verkligen hektiskt! Själv städar jag mest idag. Ska snart bege mig ut på en cykeltur i det vackra vädret dock :) Sen måste min blogg få en uppdatering med!

2010-05-17 @ 14:14:41
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback