Dagens Meny 100509

Dagens meny kommer tidigt idag. Idag har jag mixtrat och haft mig en hel del vad gäller matlagningen. Ganska nöjd med en del, men inte riktigt nöjd med allt. Några recept blir det inte idag då mina ögon är för trötta på för det. Men vad det är jag har mixtrat med, det skall ni få veta åtminstone.

DAGENS MENY (Söndag 9/5)
Frukost: Äggröra (med lite philadelphiaost i), kasslertärningar
Lunch: Matlåda - Tacopaj, sallad, tomat, gurka + en klick creme fraiche
Mellanmål: En liten skål turkisk yoghurt, linfrökross & kanel + en ostbit
Middag: Grillad & marinerad sjömansbiff, grönsakspaket med brieost, guacamole (Recept på marinad, grönsakspaket & guacamole kommer!)
Efterrätt: Jordgubbs-/Hallonpaj & en klick grädde vispad med vaniljpulver. (Recept på pajen kommer, även om den inte är perfekt än!)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej



Har nyss börjat med GI/LCHF och letar inspiration lite överallt och hittade din blogg, bland flera. Ser fram emot att läsa receptet på pajen och tänker förmodligen titta in fler gånger och leta ideér :) Hoppas du har en trevlig kväll :)

2010-05-09 @ 22:26:10
URL: http://motsextiofemkilo.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback