En perfekt vardagskväll...

Istället för att promenera till tåget så valde jag att göra det till en liten joggingtur. Med den nya löparjackan på, musik i öronen och en skumpande bag på ryggen lättade jag på fötterna och for iväg. När jag kom fram till tågstationen såg jag att det var hela tjugo minuter till tåget gick. Inom pressbyrån för att sedan avnjuta en liten kopp kaffe i solskenet på perrongen. Hela tågresan hade jag härlig uptempo-musik i öronen och jag kände hur kroppen fick blodad tand av den korta löpningen, kroppen vill ha mer fysisk aktivitet, det nästan rykte i mig. När tågresan nådde sitt slut blev jag upphämtad av systeryster, som körde oss vidare till det lilla gym där hon tränar. Träningspasset behövde jag inte betala ett öre för trots att jag inte är medlem eller har något träningskort, det tackar jag för! Step stod på schemat och jag bemästrade koreografin någerlunda bra(i alla fall bättre än vad jag brukar göra på steppass av medelsvårighet). Det hela avslutades med intensiva magövningar. Svettig och med en ömmande mage begav jag mig sedan hemåt igen. Mina nya kläder som har legat hemma hos min syster, dem fick jag med mig hem. När jag kom hem hade magen gått från ömmande till kurrande och när jag kom in genom dörren stod det en tallrik färdiggräddade lchf-pannkakor i köket. Livet är allt bra härligt!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Där är inte många som tror han är Jack russel ;) Tycker man om han på bild så ska man träffa han i verkligheten. Han charmar alla ;)



Ja det är skönt med enkla måltider speciellt om man har lång dag i skolan och kanske tränar efter det. Då vill man ha något snabbt, enkelt och kryddigt :P



Okej skönt att den är bra än så länge. Annars kan man ibland få skit när man får det med tidningsprenumerationer..

2010-05-26 @ 21:48:49
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback