Goddag & Godnatt!

Jag inser själv hur hemskt dålig dagens uppdatering har varit! Det har helt enkelt bara blivit så. Och nu skall jag faktiskt ta en dusch och sedan bädda ner mig i sängen för en god natts sömn. Min förhoppning är att jag skall komma upp riktigt tidigt imorgonbitti om jag ser till att komma i säng i tid ikväll. Som jag har skrivit tidigare så mår jag ju väldigt bra av att komma upp riktigt tidigt, innan resten av landet vaknar och bara ta det lugnt med min kaffekopp och frukost. Njuta av tystnaden, njuta av kravlösheten. Efter att ha läst DETTA inlägg hos Petra så blev jag extra inspirerad att komma i säng i tid för att försäkra mig om den där sköna morgonstunden imorgonbitti!

Jag lovar, både mig själv och er, att jag denna vecka faktiskt skall producera en veckomeny för resten av veckan. Det skall göras i förväg, det skall göras imorgon och det skall även veckohandlas. Så imorgon skall jag publicera både förra veckans veckomeny och veckans veckomeny! Oavsett vad så skall det göras.

Kommentarer
Postat av: Petra

Det blir en tidig morgon för oss bägge. Håller med dig om att det kan vara segt att ta sig upp men det är liksom värt det i slutändan. Hur mycket gör den där sista halvtimmen och man ska ju ändå upp. Kul att höra att det finns fler som jag som tycker om att ta det lite långsammare på morgonen. Sov gott och ha en underbar dag i morgon =)

2010-05-04 @ 22:07:42
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: Studentskan

Jaga gröna rutor ska jag göra!! Ska slänga mig ner och göra armhävningar nu ;D

2010-05-04 @ 22:15:47
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback