Nu startar vi en underbar vecka!

God morgon sunshines!

Dagen i ära klev jag upp 05:45 och satte mig här vid min kära dator för lite lugn-&-ro-tid.
Idag och imorgon bjuder på cirkus 16 timmars inläsning av tidigare forskning, till c-uppsatsen. För att komma igång tänkte jag ta en kortare stunds lästid redan nu innan det är dags att väcka sambon och äta frukost. Efter frukosten blir det full pluggfart framåt. I pauserna tänkte jag försöka passa på att slänga in recept och lite annat smått och gott här. Vet ni vad? För en gångsskull har jag faktiskt veckomenyn (nästan) färdig redan såhär på måndagmorgon. Applåder, applåder. Så den kommer absolut att komma upp senare.

Nu till det viktiga; Jag tycks mig skymta en sol som tittar fram utanför fönstret. Det hade varit så underbart om det blev soligt idag! Det behöver inte tvunget bli sommarvärme, men bara lite solsken, det gör så gott för själen.

Nu skall jag och min kaffekopp fokusera på en avhandling här i korta 20 minuter. Sen väntar äggmjölk!

Hur kör du igång denna vecka?

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback