Spring iForm-loppet med oss!

Jag har publicerat detta inlägget innan, men jag gör det igen, för att jag och bloggaren Cherie är helt övertygade om att vi skall springa detta lopp tillsammans och vi vill ha med oss fler bloggare och bilda ett litet team!



När jag för några helger sedan kunde kryssa av "Att springa ett löparlopp" på att-göra-innan-jag-dör-listan (nej, jag har ingen sån), så fick jag blodad tand. Jag vill springa fler lopp!

Jag låg och läste min iForm-tidning en kväll och jag kunde då inte undgå att se deras två sidiga reklamuppslag om iForm-loppet för kvinnor. iForm-loppet var en ny upptäckt för mig, men det tog mig inte mer än tre minuter innan jag hade bestämt mig för att springa det.

Loppet går av stapeln i tre städer; Stockholm, Malmö och Göteborg.
För skåningar som mig är det Malmö som är aktuellt och där arrangeras loppet den 31 Augusti. Det var just det som fick mig att falla, att det är ett sensommarlopp. Då hinner jag förbättra min kondition och löparförmåga under sommaren så att jag kan sätta nya härliga mål. Dessutom tvingas jag gå och längta lite, vilket i slutändan kommer göra det extra roligt.

Förutom de 10, alternativt 5, kilometerna så ingår det även en härlig goodie-tränings-bag med bland annat fina löparkläder och lite annat smått och gott. Målområdet kommer att vara fyllt med små bodar där det kommer att säljas, tävlas och bjudas. Anmäler man sig i lag om fyra stycken så bjuds det även på en picknickpåse att avnjuta efter målgång. Hur mysigt är inte hela den grejen? Jag gillar när ett lopp även blir en mysig tillställning där det uppstår glädje, välvilja och sammanhållning.

Jag kommer utan tvekan att springa iForm-loppet i Malmö.
Är det någon av er kära läsare som vill dela denna upplevelse med mig?


Kommentarer
Postat av: E

Jag hänger hemskt gärna på:) Hade varit en sporre för att hålla igång träningen även under sommaren:)

2010-05-26 @ 10:12:52
URL: http://vagentillbroloppet.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: det var längesen jag också var där så ska bli skoj att komma iväg lite :)



Jag springer det gärna men sommarschemat är fortfarande inte klart men lovar att jag ska kolla upp det datumet igen..

2010-05-26 @ 10:22:04
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Tack så mycket :) Han är en strävhårig Jack Russel men han har inte blivit strävhårig i pälsen utan är "bebismjuk" :)

2010-05-26 @ 10:30:59
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Julia

Jag är jättegärna med och springer! Det låter mysigt och roligt, och jag, som är ny LCHF-are, träffar gärna andra som tror på detta :D kontakta mig gärna, skulle vara så roligt! :) btw, nu har du en ny bevakare oxå ;)

2010-08-05 @ 10:59:01

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback