Tack!

Tack för att ni har varit söta och tagit er tid att ge mig feedback!
Eftersom att jag fortfarande sitter med huvudet nedtryckt i litteratur till uppsatsen, så hinner jag inte riktigt besvara era kommentarer just nu. Jag skall göra ett sista pluggryck nu och sedan är det hög tid att sova efter det, så jag får helt enkelt ägna er & bloggen mer tid imorgon istället.

Till dess så skall jag ger er ett citat att fundera på, ett citat som faller mig i smaken..

"Det gäller att se det sociala i det individuella och det allmänna i det enskilda."
/Zygmunt Bauman

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback